شهدا سند افتخار و هویت ایران اسلامی هستند
کد خبر: 4042100
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹

شهدا سند افتخار و هویت ایران اسلامی هستند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به روز ۲۲ اسفندماه روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: شهدا و ایثارگران سند افتخار و هویت ایران اسلامی هستند.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه که در مسجد جامع برگزار شد، با اشاره به مشکلات مردم، اظهار کرد: مسئولان باید در مسیر رفع مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم ایران در دنیا بهترین هستند و مسئولان با توجه به منویات مقام معظم رهبری باید در مسیر حل مشکلات آنان اقدام کنند.

وی به ۲۲ اسفندماه روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و افزود: شهدا و ایثارگران سند افتخار، هویت و عزت ایران اسلامی هستند که با الگوبرداری از مکتب امام حسین(ع) سبب پیشرفت و اقتدار کشور شدند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری آنان امروز دارای اقتدار است. شهدا با معامله با خداوند متعال در دنیا و آخریت عاقبت بخیر شدند.

آیت‌الله علما بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری شهدا و ایثارگران یکی از موضوعاتی است که باید نسل جوان به آن توجه و از آن الگوبرداری کنند.

انتهای پیام
captcha