طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4043263
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸

طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ به مدت ۱۵ روز در ۳۵ بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۳۵ بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح از ۲۸ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

وی افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری برای ایجاد آمادگی لازم در بقاع متبرکه و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای استقبال از زائران نوروزی در بخش‌های فرهنگی، خدماتی، رفاهی، آموزشی و سرگرمی برای ایجاد فضایی شاد برای زائران در جوار امامزادگان شاخص اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: از خدماتی که در بقاع متبرکه شاخص انجام می‌شود برپایی خیمه‌های معرفت، ایجاد غرفه برای استفاده جوانان و نوجوانان، غرفه‌‎‌های چندرسانه‌ای و فروش محصولات فرهنگی و پاسخ به سؤالات شرعی است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به مراسم لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه، افزود: در لحظه تحویل سال جدید در تمامی بقاع متبرکه شاخص استان برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده و زائران می‌توانند در لحظه تحویل سال نو در جوار امامزادگان حضور داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: زائران و مسافرین نوروزی در اکثر امامزادگان استان به ویژه امامزادگانی که در مناطق گردشگری هستند می‌توانند از خدمات زائرسرا‌ها و مهمانپذیر‌های جوار امامزادگان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha