نماز عید فطر در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه اقامه شد
کد خبر: 4054649
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

نماز عید فطر در بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه اقامه شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به برگزار شدن نماز عید فطر در بقاع متبرکه شاخص استان، گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده همه ساله سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان برگزاری نماز عید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن جشن بندگی و اطاعت، عید سعید فطر، اظهار کرد: همزمان با این روز، نماز عید فطر در ۵ بقعه شاخص نواحی و بخش‌های مختلف استان اقامه شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده همه ساله سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان، برگزاری نماز عید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است که حال و هوای معنوی خاص خود را دارد.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته برگزاری نماز عید با محدودیت همراه بود، گفت: امسال نماز عید فطر در بقاع متبرکه با حفظ فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در فضای باز بقاع متبرکه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان تصریح کرد: نماز عید فطر در امامزاده ابراهیم طاق‌بستان، امامزاده احمد(ع) سنقر، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور و احمد ابن اسحاق(ره) سرپل‌ذهاب برگزار شد.

انتهای پیام
captcha