۳۵۹ گروه جهادی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شدند
کد خبر: 4056524
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

۳۵۹ گروه جهادی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه از اعزام ۳۵۹ گروه جهادی به مناطق محروم و روستا‌های استان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات به مناطق محروم و روستایی کرمانشاه اعزام شدند.

اعزام گروه جهادی به مناطق محروم

فرزاد دوستوندی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اعزام ۳۵۹ گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات به مناطق محروم و روستایی کرمانشاه اعزام شدند.

وی افزود: خدمت‌رسانی در پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی، احداث مجتمع آبرسانی و ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با همکاری کمیته امداد از جمله خدمات در دست اقدام بسیج سازندگی کرمانشاه است.

دوستوندی تصریح کرد: تمام گروه‌های جهادی سازماندهی شده در رزمایش جهادگران فاطمی حضور دارند و به فعالیت جهادی در مناطق کم‌برخوردار مشغول هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه افزود: طی این هفته در سراسر شهرستاه‌های استان گروه‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت دارند.

وی در پایان گفت: گروه‌های جهادی رده‌های مختلف قشری شامل بسیج جهاد کشاورزی، بسیج مهندسین، بسیج جامعه پزشکی و گروه‌های جهادی دانشجویی در طول هفته بسیج سازندگی در مناطق محروم و روستایی استان کرمانشاه مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام
captcha