پرداخت شهریه ۱۸ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه
کد خبر: 4056830
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

پرداخت شهریه ۱۸ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه

معاون فرهنگی کمیته امداد کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰ ــ ۱۴۰۱، ۱۸ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از پراخت کمک هزینه تحصیلی برخوردار شدند.

کامیار جمشیدی کمیته امداد کرمانشاه

کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت، در بروز توانایی‌های آنان مؤثر است.

وی افزود: بیش از ۲۲ هزار دانش‌آموز و یک هزار و ۶۲۰ دانشجو امروز در مقاطع تحصیلی مختلف تحت حمایت این نهاد در استان هستند.

جمشیدی تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰ ــ ۱۴۰۱ به ۱۸ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در استان با هدف بهبود شرایط تحصیلی کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است که امید داریم این امر بتواند به قطع زنجیره فقر در آینده کمک کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طی سال تحصیلی جاری با توجه به کمبود اعتبار ۵ هزار دانش‌آموز کمک هزینه تحصیلی دریافت نکرده‌اند.

وی در پایان از نیکوکاران خیراندیش کرمانشاهی خواست تا با حمایت از تحصیل فرزندان این نهاد در ایجاد بستر مطلوب علمی به فرزندان نیازمند کمک کنند.

انتهای پیام
captcha