اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 4057861
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور برگزار می‌شود

اجلاسیه شهدای حقو‌ق‌دان غرب کشور خردادماه سال‌جاری با حضور دادستان کل کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری اجلاسیه شهدای حقو‌ق‌دان غرب کشور در خردادماه سال‌جاری با حضور دادستان کل کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ حقوق‌دان بسیجی و قاضی شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور انتخاب و اقدامات خوبی در استان در مسیر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حقوق‌دان انجام گرفته است، افزود: میزبانی اجلاسیه شهدای حقوق‌دان غرب کشور به استان کرمانشاه سپرده شده و از سال گذشته آمار و اطلاعات شهدای حقوق‌دان استان‌های غرب کشور جمع‌آوری و زندگی‌نامه آنان تهیه و تدوین شده است.

بهرامی‌پور تصریح کرد: اقدامات فرهنگی برای برگزاری این اجلاسیه در استان انجام شده که بخشی از آن رونمایی از کتاب شهدای حقوق‌دان استان کرمانشاه، تهیه سالنامه و آلبوم زندگی‌نامه شهدای حقوق‌دان غرب کشور، پوستر اجلاسیه و تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوق‌دان غرب کشور و فضاسازی فرهنگی سطح شهر است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از رسانه‌ها و اصحاب رسانه خواست تا در مسیر انعکاس این برنامه بزرگ فرهنگی نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند و در پایان تأکید کرد: معرفی شهدای حقوق‌دان به جامعه در راستای جهاد تبیین است.

انتهای پیام
captcha