اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در دهه کرامت استان کرمانشاه
کد خبر: 4057922
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در دهه کرامت استان کرمانشاه

دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه از اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه شاخص در کرمانشاه با همکاری خادمیاران رضوی در ایام دهه کرامت خبر داد.

دهه کرامت

سیدجعفر امامیان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه برنامه‎‌های دهه کرامت استان، اظهار کرد: این دهه تداعی کننده عزم و اراده حضرت معصومه(س) و وفای بی‌نظیر به امام رضا(ع) است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا در طول این ایام همانند سال‌های گذشته با کمک عموم مردم و ارگان‌های مربوط ویژه برنامه‌های متنوعی در استان کرمانشاه اجرا کنیم.

امامیان به برخی ویژه برنامه‌های دهه کرامت استان از جمله برگزاری جشن‌های محله‌ای در بوستان‌ها، برپایی کاروان مهربانی، برگزاری جشن ویژه دختران، حضور خدام امام رضا(ع) در ۲ گروه همراه با پرچم در مراکز و مجامع مختلف کرمانشاه و عیادت از بیماران اشاره کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه گفت: برپایی کرسی تلاوت قرآن، رسیدگی به محرومین، حضور در مناطق اهل سنت همچنین توزیع بسته‌های متبرک در مناطق مختلف از دیگر برنامه‌هایی است که در نظر داریم در استان اجرا شود.

وی در پایان اظهار کرد: با عنایت امام رضا(ع) و همکاری خادمیاران رضوی در طول این ایام هشت زندانی معسر آزاد و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی این زندانیان تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha