جمعیت کشور نباید به سمت پیری برود
کد خبر: 4058368
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

جمعیت کشور نباید به سمت پیری برود

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مسئله جمعیت و توجه ویژه به آن، گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها درخصوص افزایش جمعیت تأکید کرده‌اند از این‌رو نباید جمعیت کشور به سمت پیری برود چرا که وقتی به سمت پیری رفت نمی‌توان از مزایای زندگی برخوردار شد.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه پیامبران و کتب آسمانی برای تزکیه و تربیت انسان نازل شده‌اند، اظهار کرد: رستگاری تنها متعلق به کسی است که روح و جسم خود را تزکیه کند.

وی با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت، گفت: والدین باید نسبت به مسئله جمعیت توجه کنند و مقام معظم رهبری بار‌ها درخصوص افزایش جمعیت تأکید کرده‌اند از این‌رو نباید جمعیت کشور به سمت پیری برود چرا که وقتی به سمت پیری رفت نمی‌توان از مزایای زندگی برخوردار شد.

امام جمعه کرمانشاه به اول خرداد روز معدن اشاره کرد و افزود: باید دست از خام‌فروشی برداریم.

آیت‌الله علما به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیز اشاره و اظهار کرد: باید در برابر سختی‌ها بیدار و هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن با تحریم‌ها ما را به زانو درآورد.

وی به سوم خرداد نیز اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرمودند که در دوران جنگ تحمیلی و آزادسازی خرمشهر تنها با عراق جنگ نکردیم بلکه با جهان استکبار از جمله ۶۰ کشور غربی جنگیدیم.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم روشن و دقیق تبیین و بازگو شود.

انتهای پیام
captcha