اختتامیه هفته قرآن و عترت کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4058815
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

اختتامیه هفته قرآن و عترت کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری اختتامیه هفته قرآن و عترت استان در دهه کرامت خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه در قالب برگزاری جشنواره‌های هنر‌های نمایشی، شعر و دلنوشته، نقاشی و خوشنویسی، آوا‌ها و نغمات و فیلم و گرافیک برنامه‌ریزی و اجرا شد.

اختتامیه هفته قرآن و عترت کرمانشاه

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه در قالب برگزاری جشنواره‌های هنر‌های نمایشی، شعر و دلنوشته، نقاشی و خوشنویسی، آوا‌ها و نغمات و فیلم و گرافیک برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های هفته‌های قرآن و عترت در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های راهبردی منشور توسعه فرهنگ قرآنی و با همکاری دفتر تبلیغات و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

کرمیان با تشریح اهداف برنامه‌های اجرایی هفته قرآن و عترت به فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه آثار الهام گرفته از مفاهیم قرآنی، کشف استعداد‌های جوان و خلاق در زمینه هنر با محور موضوعات قرآن و عترت، حمایت از جوانان مستعد و گروه‌های فعال و خلاق در زمینه قرآن و عترت، معرفی آثار برجسته با موضوع قرآن و عترت برای رشد و گسترش فضای دینی مطابق با فرهنگ ایران اسلامی اشاره کرد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه درخصوص برگزاری مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت کرمانشاه، گفت: اختتامیه برنامه‌های هفته قرآن و عترت کرمانشاه در دهه کرامت و با حضور مسئولین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha