تعامل انتظامی با رسانه در سطح مناسبی است
کد خبر: 4058822
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

تعامل انتظامی با رسانه در سطح مناسبی است

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: تعامل انتظامی با رسانه‌ها در سطح مناسبی است و لازم است با برگزاری جلسات مختلف این تعامل تقویت شود.

نوذر شاه‌حسینی فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نوذر شاه‌حسینی، فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب در جلسه تعامل با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی حساس و مهم در جامعه است، اظهار کرد: خبرنگار به‌عنوان چشم بیدار جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین انجام وظیفه می‌کند.

وی افزود: تعامل انتظامی انتظامی با رسانه‌ها در سطح مناسبی است که لازم است با برگزاری جلسات مختلف این تعامل تقویت شود.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب بیان کرد: انعکاس اخبار مربوط به نیروی انتظامی با توجه به موارد امنیتی و حفاظتی دارای معذوراتی است که لازم است اصحاب رسانه این موارد را رعایت کرده تا بازخورد اخبار در جامعه منفی نباشد.

شاه‌حسینی تصریح کرد: رسالت خطیر خبرنگاران انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات است و عدم حضور اصحاب رسانه در برخی برنامه‌های انتظامی به دلیل وجود ملاحظات داخلی است که نباید این عدم همراهی به معنی توجه یا عدم اعتماد به اصحاب رسانه تعبیر شود.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها چشم بیدار جامعه هستند، لذا علاوه بر انعکاس اخبار و اطلاعات می‌توانند در بیان انتقادات و پیشنهادات کمک حال انتظامی باشند و ما از انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha