حماسه آزادی خرمشهر با ایستادگی مردم برابر دشمن رقم خورد
کد خبر: 4059375
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

حماسه آزادی خرمشهر با ایستادگی مردم برابر دشمن رقم خورد

نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان روانسر با بیان اینکه حماسه عظیم و ماندگار فتح خرمشهر تجلی مقاومت و ایستادگی بود، گفت: حماسه آزادی خرمشهر با ایستادگی مردم در برابر دشمن رقم خورد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی نماینده آستان قدس رضوی در روانسر

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان روانسر در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام، پیروی از ولایت فقیه و ایمان و اخلاص بود که امروز نیز این فرهنگ و روحیه ارزشمند باید در زوایای مختلف جامعه جاری شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزادی خرمشهر، گفت: حماسه آزادی خرمشهر نشان مقاومت و تسلیم‌ناپذیری در برابر دشمن و برگی از تاریخ ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی دشمنان این مرز و بوم است.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر از حوادث ماندگار و سرنوشت‌سازی بوده است که درس‌های بسیاری برای همیشه تاریخ ملت ایران دارد که آموزنده است.

نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان روانسر بیان کرد: آزادی خرمشهر نماد همبستگی مردم در عرصه‌ دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

وی افزود: آزادی خرمشهر که با مجاهدت ملت ایران رقم خورد امروز به نماد ایستادگی مردم در برابر استکبار و توطئه دشمن مبدل شده است.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان گفت: دفاع مردم و نیروهای مسلح در آزادسازی خرمشهر موجب شد تا معادلات استکبار بهم بریزد و سوم خرداد برای همیشه به عنوان روز ایثار و مقاومت نامگذاری شود.

انتهای پیام
captcha