عصر شعر ملکوت هشتم در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4059680
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

عصر شعر ملکوت هشتم در کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: در ایام دهه کرامت «عصر شعر ملکوت هشتم» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

عصر شعر ملکوت هشتم

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه امروز در نشست تشریح برنامه‌های دهه کرامت استان با اشاره به شروع برنامه‌های این دهه از ۱۱ خرداد، اظهار کرد: ۱۳ خردادماه کاروان خدام رضوی همراه با پرچم متبرک آستان قدس در استان کرمانشاه حضور دارند و برنامه‌ها و جشن‌های متعددی در محلات و حسینیه‌های سراسر استان اجرا می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه خانواده رضوی اشاره کرد و گفت: این مسابقه در بخش‌های مختلفی به شیوه مجازی برگزار می‌شود.

امامیان از توزیع بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق محروم استان خبر داد و افزود: در طول این ایام «عصر شعر ملکوت هشتم» برگزار خواهد شد همچنین یاد و خاطره حاج مسلم مقدسی و مصطفی اخلاقی گرامی داشته می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه یادآور شد: در طول این ایام پویش «همه خادم رضاییم» در استان برپا می‌شود همچنین هشت سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهداء خواهد شد.

وی به افتتاح ۲ سرپناه محرومین و توزیع غذا بین کودکان کار که از ویژه برنامه‌های کانون حرکت‌های جهادی رضوی است اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ خادم امام رضا(ع) در قالب ۳۵ کانون خادمیاری عمومی و تخصصی در استان از سال گذشته به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند اقدام کردند.

انتهای پیام
captcha