اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در ۱۸ بقعه متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 4061943
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در ۱۸ بقعه متبرکه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همزمان با دهه کرامت امسال، ۱۸ بقعه شاخص استان برنامه‌های متنوع فرهنگی و طرح‌های اجتماعی برگزار می‌کنند.

ویژه برنامه‌های دهه کرامت

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه استان، اظهار کرد: بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه برای برگزاری مراسم باشکوه این دهه و طرح‌های فرهنگی و اجتماعی متنوع از قبل آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مجالس جشن با سخنرانی اساتید حوزوی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت(ع) است که در ۱۸ بقعه شاخص تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به ویژه برنامه‌های این دهه، گفت: راه‌اندازی کاروان شادی و جشن بزرگ خانوادگی در بقاع متبرکه در پارک شرقی و نورافشانی آسمان شهر از برنامه‌های مورد نظر این دهه است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه قرار دوازدهم، یادآور شد: این برنامه هرماه به یاد امام دوازدهم با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود که در ایام دهه کرامت نیز این برنامه اجرا و به نیابت کمک به محرومان اجرا شد.

انتهای پیام
captcha