مساجد کرمانشاه میزبان برنامه‌های دهه کرامت
کد خبر: 4062462
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

مساجد کرمانشاه میزبان برنامه‌های دهه کرامت

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به تدارک جشن‌های دهه کرامت در مساجد، گفت: مساجد کرمانشاه میزبان برنامه‌های دهه کرامت در استان هستند.

برنامه‌های دهه کرامت

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به تدارک جشن‌های دهه کرامت در مساجد، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در کانون‌های مساجد کرمانشاه با ۱۴ عنوان برنامه با شعار محوری «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد استان در کانون‌های عملیاتی اجرا می‌شود، افزود: اجرای پویش‌های رضوی، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) در بین نماز جماعت مساجد و قرائت زیارت امین‌الله در روز ولادت امام رضا(ع) از برنامه‌های اجرایی این ایام است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی براساس کتب رضوی و برپایی جشن‌های کرامت در کانون‌های فرهنگی و هنری در طول این ایام برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان به برپایی جشن‌های دهه کرامت در مساجد اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌ها و جلسات جهاد تبیین و اندیشه‌های رضوی همچنین توزیع کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان در مناطق محروم را در دستور کار داریم که با محوریت کانون‌های مساجد انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha