فراخوان مسابقات لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4068286
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

فراخوان مسابقات لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی در کرمانشاه اعلام شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: مسابقات لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی با همکاری مشترک اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

معصومه حسنی‌خونسار کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: مسابقات لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با حضور دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: لیگ کتابخوانی نوع ویژه‌ای از برنامه‌های فرهنگی ــ ترویجی کتابخوانی است که به شیوه رقابت‌های گروهی با موضوع معرفی و تحلیل و نقد کتاب برگزار می‌شود.

حسنی‌خونسار افزود: هدف اصلی این مسابقات کتابخوان کردن افراد به شیوه حرفه‌ای است که بر اساس آموزش و رقابت همزمان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: رده سنی مجاز در این لیگ ویژه شرکت‌کنندگان زیر ۱۸ سال است و پس از مرحله سطح‌سنجی که از طریق ارسال فیلم توسط تیم‌های شرکت‌کننده انجام می‌شود، مرحله اول با شرکت ۲۴ تیم آغاز شده و مرحله دوم و سپس نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

وی افزود: داوران در هر مسابقه براساس فرم ارزیابی و با چهار معیار کلی معرفی و تحلیل کتاب، نقد کتاب، جایگزینی و نقد تیم مقابل نتیجه ارزیابی خود را اعلام می‌کنند.

حسنی‌خونسار یادآور شد: دبیرخانه این مسابقات از تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها دعوت می‌کند پس از بررسی وضعیت مخاطبین و خانواده پرسنل تا ۱۵ تیرماه جاری برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۳۳۸۲۱۴۷۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha