مراسم گرامیداشت عملیات نصر ۷ در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4077355
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

مراسم گرامیداشت عملیات نصر ۷ در کرمانشاه برگزار شد

مراسم گرامیداشت عملیات نصر ۷، یادواره شهدای لشکر ۲۹ حضرت نبی‌اکرم(ص) و آئین تجلیل از فرماندهان و خانواده شهدای عملیات نصر ۷ در کرمانشاه برگزار شد.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت عملیات نصر ۷، یادواره شهدای لشکر ۲۹ حضرت نبی‌اکرم(ص) و آئین تجلیل از فرماندهان و خانواده شهدای عملیات نصر ۷ با بیان اینکه استان کرمانشاه حق بزرگی به گردن کشور دارد و هزینه‌های گزافی برای حفظ انقلاب و ایران اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس پرداخت کرده و به این دلیل مشکلات و نابسامانی‌های کنونی شایسته مردم صبور و قهرمان آن نیست، اظهار کرد: جوانان این استان بسیار قانع و کم ادعا هستند و بسیاری از آن‌ها فقط یک شغل از مسئولان خواسته‌اند، اما متأسفانه این درخواست حداقلی هم از آن‌ها دریغ شده است.

وی افزود: ما مسئولان باید تلاش کنیم تا در ادامه مسیر شهدای گرانقدر انقلاب دچار لغزش و انحراف نشویم چرا اگر تلاش و خدمت مخلصانه و در مسیر باری‌تعالی نباشد به تعبیر قرآن در هر دو دنیا خسارت‌بار است.

امیری‌مقدم تصریح کرد: برکت انقلاب اسلامی قرار داشتن در مسیر اهل‌بیت(ع) است و نقاط عطف و قله‌های انقلاب به شیوه دقیق از عاشورای حسینی گرفته شده از عرفان و ایثار رزمندگان، شجاعت و جان‌فشانی آن‌ها و توکل و شب‌زنده‌داری تا جدا شدن سر بسیاری از رزمندگان به مانند مولایشان امام حسین(ع) و حتی تشنه به شهادت رسیدن بسیاری از رزمندگان از جمله شهدای عملیات نصر ۷.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: شعار رهبر انقلاب درخصوص «جهاد تبیین» برگرفته از روشنگری حضرت زینب(س) پس از واقعه کربلا بوده چرا اگر ایشان نبود بنابر آن شعر معروف «کربلا در کربلا می‌ماند» امروز نیز وظیقه همه ماست که ایثارگری و جان‌فشانی رزمندگان و شهدای بزرگ انقلاب را برای نسل‌های جوان و جهانیان بازگو کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم آئین تجلیل از فرماندهان و خانواده‌های شهدای عملیات نصر ۷ با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha