برپایی ۱۲ موکب مسجدی کرمانشاه برای خدمت‌رسانی زائران اربعین
کد خبر: 4084937
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

برپایی ۱۲ موکب مسجدی کرمانشاه برای خدمت‌رسانی زائران اربعین

۱۲ موکب کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد کرمانشاه از ورودی شهر کنگاور تا شهرستان قصرشیرین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین مستقر شده‌اند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه به خدمت‌رسانی جوانان مسجدی در ایام اربعین به زائران حسینی اشاره و اظهار کرد: بیش از ۱۲ موکب کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد کرمانشاه از ورودی شهر کنگاور تا شهرستان قصرشیرین برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین مستقر شده‌اند.

وی افزود: موکب شهدای مساجد کرمانشاه در آزادراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مستقر شده و ضمن خدمات اسکان و تغذیه خدمات فرهنگی نیز به زائران اربعین ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: خدمات موکب‌های کانون‌های مساجد کرمانشاه به زائران اربعین طی این ایام شامل توزیع کتب دینی، قرآنی، فرهنگی، تغذیه و اسکان همچنین حضور ائمه جماعات و طلاب فعال فرهنگی برای پاسخگویی به سؤالات شرعی و سخنرانی کوتاه با محور کسب معرفت راهپیمایی اربعین بوده است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد کرمانشاه افزود: پیاده‌روی اربعین بزرگترین آیین دینی شیعیان است و حضور میلیون‌ها زائر از کشور‌های مختلف در این مراسم عظیم‌ترین گردهمایی جهانی را رقم می‌زند که نشان از آگاهی، پویایی، اتحاد و در صحنه بودن همیشگی مسلمانان به ویژه شیعیان را به جهانیان ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha