مهرواره بانور به طرح ایده‌ در زمینه حل مشکلات خانواده می‌پردازد
کد خبر: 4087562
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

مهرواره بانور به طرح ایده‌ در زمینه حل مشکلات خانواده می‌پردازد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو با اشاره به حضور گسترده بانوان فعال عرصه فرهنگی در «مهرواره بانور»، گفت: مهرواره بانور با توجه به ظرفیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف برای حضور بیشتر بانوان به ویژه در فعالیت‌های اجتماعی به وجود آورده است منجر به طرح ایده‌های بیشتری در زمینه حل مشکلات خانواده خواهد شد.

مهرواره بانور

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح مهرواره بانور در این شهرستان و حضور بانوان فعال عرصه فرهنگی و دینی در اجرای این طرح، اظهار کرد: مهرواره بانور طرحی است که بنیاد هدایت و اداره‌کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ویژه بانوان و در حوزه خانواده با هدف حل مسائل خانواده در محله اجرا کرده است.

وی افزود: این جشنواره با هدف حل مسائل خانواده در محلات با محوریت بانوان مسجدی، همسر امامان محله و در دو بخش حل مسائل محله و روایت خاطرات و تجارب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به فعالیت گسترده سازمان تبلیغات اسلامی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت گسترده مردمی امروز به انجام فعالیت در حوزه خانواده در سه محور ازدواج، طلاق و جمعیت مکلف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در استان و شهرستان دالاهو جلسات متعددی با مسئولیت امور بانوان، بسیج بانوان، مسئولین خانه‌های قرآنی، بانوان راهیار و بانوان فعال فرهنگی برگزار شده و تا امروز بیش از ۵۰۰ طرح برای حضور در این طرح ارائه شده است.

وی یادآور شد: پایان مهلت ثبت‌نام این طرح ۲۲ مهرماه سال‌جاری اعلام شده که امیدواریم افراد بیشتری برای حضور در طرح برای ارائه ایده‌های بیشتر در زمینه حل مشکلات خانواده شرکت کنند.

حجت‌الاسلام کریمی در پایان از متقاضیان برای شرکت در جشنواره مهرواره بانور خواست تا با ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۱۷۵ و یا سایت www.mehrvare-banoor.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha