محافل انس و نشست‌های بصیرتی در کانون‌های مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4096232
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
همزمان با ۱۳ آبان؛

محافل انس و نشست‌های بصیرتی در کانون‌های مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: همزمان با ۱۳ آبان، محافل انس با قرآن و نشست‌های بصیرتی در کانون‌های مساجد شاخص استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: سوء استفاده استکبار جهانی در فریب دادن برخی جوانان، حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می‌طلبد.

وی افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان زمان ابراز خشم مردم ایران علیه توطئه‌های استکبار جهانی و عوامل فریب‌خورده آن در بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های ویژه این روز در کانون‌های مساجد استان، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه بانوان و آقایان همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی این هفته در کانون‌های مساجد شاخص از جمله این برنامه‌هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با بیان اینکه ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و روز خلق حماسه باشکوه ملت ایران است، گفت: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمن قرار گرفته‌ایم و در این راه با صلابت و پایداری دشمن را تحقیر می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن جوانان را مورد هدف خود قرار داده است، اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین ۱۳ آبان‌های پس از پیروزی انقلاب را پیش‌رو داریم از این رو بزرگداشت این روز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

انتهای پیام
captcha