چهارمین رویداد ملی «فهما» ویژه فعالان مسجدی کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4097767
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

چهارمین رویداد ملی «فهما» ویژه فعالان مسجدی کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از آغاز چهارمین رویداد ملی «فهما» ویژه فعالان مسجدی خبر داد و گفت: تمام مدیران مسئول کانون‌های مساجد استان باید با ثبت رویداد‌های فرهنگی مشارکتی فعال در این رقابت‌ها داشته باشند.

چهارمین رویداد ملی «فهما»

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری چهارمین رویداد ملی «فهما» ویژه فعالان مسجدی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: تمام مدیران مسئول کانون‌های مساجد استان باید با ثبت رویداد‌های فرهنگی مشارکتی فعال در این رقابت‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه خوب استان کرمانشاه در رویداد‌های گذشته در سطح کشور، افزود: امیدواریم تا بچه‌های مسجدی استان در این دوره بتوانند در کسب رتبه و جایگاه برتر موفق باشند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با تشریح برخی از فعالیت‌های این رویداد فرهنگی، گفت: بیشتر از ۱۳ فعالیت عنوان شده که در فرم‌های مختلفی قابل دسترسی است و مدیران و مسئولان کانون‌های مساجد می‌توانند از طریق سامانه بچه‌های مسجد نسبت به تکمیل این فرم‌ها اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه به معیار انتخابی این رویداد اشاره کرد و افزود: شاخص‌های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی (جشنواره‌ای)، شبکه‌ای تعاملی و خودجوش هویتی و ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های مساجد از جمله بخش‌های انتخاب برترین‌ها است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: چهارمین رویداد فهما در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق کتاب، نمایش، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری تعریف شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به ویژه عمل به بند‌های گام دوم انقلاب در خصوص نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین محور‌های این دوره رویداد ملی (فهما) است.

انتهای پیام
captcha