جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4099046
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کرمانشاه با هدف پرورش استعداد‌های بچه‌های مسجد و تشکیل گروه‌های تئاتر مساجد برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف پرورش استعداد‌های بچه‌های مسجد و تشکیل گروه‌های تئاتر مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری تئاتر بچه‌های مسجد راه می‌یابند که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور گفت: این جشنواره طی دو مرحله در آذرماه و اسفندماه برگزار می‌شود و براساس آن برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: از دیگر اهداف مهمی که از برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود پرورش افراد مستعد در حوزه هنر‌های نمایشی است.

وی توسعه فعالیت تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را مهم دانست و گفت: تئاتر بچه‌های مسجد زمینه رشد هنری گروه‌های نمایشی را فراهم می‌کند براین اساس برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سطح استان باید به ایده‌یابی و برگزاری کارگاه‌های مختلف مرتبط با این حوزه بپردازیم.

انتهای پیام
captcha