برگزاری دوره‌های توانمندسازی کانون‌های مساجد در قالب محله محوری
کد خبر: 4100646
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

برگزاری دوره‌های توانمندسازی کانون‌های مساجد در قالب محله محوری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از برگزاری دوره‌های توانمندسازی کانون‌های مساجد در قالب محله‌محوری خبر داد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این دوره‌ها پرداختن به مسائل آموزشی به منظور گسترش ایده‌های نو و انتقال تجارب برای برگزاری برنامه‌های مشترک بین کانون‌ها است.

کانون‌های مساجد

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره‌های توانمندسازی کانون‌های مساجد در قالب محله محوری خبر داد و اظهار کرد: دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی مدیران مؤسسات برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این دوره‌ها پرداختن به مسائل آموزشی به منظور گسترش ایده‌های نو و انتقال تجارب برای برگزاری برنامه‌های مشترک بین کانون‌ها است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: دوره‌هایی که برگزار می‌شود بر توانمندسازی کانون‌ها متمرکز خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح، محله‌محور برگزار می‌شود و در این راستا به وضعیت کانون‌ها در سطح محلات پرداخته می‌شود.

وی در پایان بر اجرای طرح به شیوه علمی تأکید کرد و گفت: در قالب این طرح برنامه‌نویسی و طرح‌نویسی بر اساس وضعیت کانون‌های مساجد انجام می‌شود تا برنامه‌های مشترک بین کانونی در محلات اجرا شود.

انتهای پیام
captcha