جشنواره شهید چمران در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4102090
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

جشنواره شهید چمران در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های علمی از برگزاری بخش استانی برنامه جشنواره شهید چمران در استان خبر داد و گفت: این برنامه از برنامه‌های در دست اقدام بسیج اساتید به مناسب هفته بسیج است.

نامدار یوسفوند مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نامدار یوسفوند، مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه امروز در نشستی با تبریک هفته بسیج با اشاره به فعالیت ۲۵ کانون بسیج اساتید در دانشگاه‌های استان، اظهار کرد: بیش از هزار نفر از اساتید نخبه عضو این کانون‌ها هستند و به فعالیت‌های علمی و فرهنگی متعددی می‌پردازند.

وی افزود: کانون‌های مختلف بسیج اساتید در سطح استان به شیوه منسجم در مسیر حل مسائل استان فعالیت دارد و یکی از رسالت‌های بسیج اساتید نگاه حلی به مسائل استان است.

یوسفوند از برگزاری همایش‌های و کنگره‌های علمی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: از برنامه‌های در دست اقدام بسیج اساتید اجرای بخش استانی جشنواره شهید چمران است که آذرماه در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های جهادی و امدادی از دیگر فعالیت‌های بسیج اساتید است که توسط کارگروه‌های جهادئی انجام می‌شود و ثمرات خوبی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت اساتید بسیجی در جهاد تبیین، افزود: اساتید بسیجی در پاسخ به ابهامات، شبهات غلط فضای مجاری رسالت ویژه‌ای دارد و باید جوانان زبان زمان را توسط اساتید خود ترجمه کنند چرا که امروز بیراهه‌های مختلفی را دشمن برای ما ترسیم کرده و دشمنان خیرخواه ما نیستند.

یوسفوند در پایان اظهار کرد: رسالت یک استاد خدمت به جوانان است و ما جوانان کشورمان را بزرگترین سرمایه و فرصت آبادانی کشورمان می‌دانیم و به عنوان مطالبه‌گر این فرصت عظیم را به مسئولان معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha