بسیج تراز انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4102542
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

بسیج تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج تراز انقلاب اسلامی است و هیچگاه خود را در جریان‌های سیاسی قرار نداده و میدان دار جریان‌های کلان ملی است و در تمام عرصه‌ها حضور داشته و اثرگذاری خود را به اثبات رسانده است.

هفته بسیج

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امرو زدر همایش بزرگ بسیجیان استان در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) با اشاره به اینکه بسیج یکی از الطاف الهی بود که یازده ماه پیش از جنگ تحمیلی تشکیل شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فتنه انگیزی و نقشه دشمنان را پیش‌بینی می‌کرد و بسیجیان همواره نشان داده‌اند که در میدان حضور دارند.

وی با بیان اینکه در ابتدای جنگ سپاه و ارتش بیش از ۲۰ عملیات انجام دادند اما پیروزی بزرگی محقق نشد اما با ورود بسیجیان و نیرو‌های مردمی با انجام عملیات‌هایی نظیر فتح‌المبین پیروز‌های بزرگی رقم خورد، افزود: تا امروز به لطف خداوند و تلاش بسیجیان دستاورد‌های بزرگی در کشور به دست آمده است.

سردار ریجانی تصریح کرد: تمام صف بندی‌های دشمن ناشی از جنگ اعتقادی است و جنگ نرم یک جنگ اعتقادی است و بسیج تراز انقلاب اسلامی است و هیچگاه خود را در جریانات سیاسی قرار نداده و میدان‌دار جریان‌های کلان ملی است و در تمامی عرصه‌ها حضور داشته است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: حضور بسیج امنیت‌ساز است و اگر بسیج در حوادث مختلف کشور در اوایل انقلاب و سایر فتنه‌های بعد از آن حضور نداشت کشور با مشکل مواجه می‌شد و امروز امنیت مردمی شده و بسیجیان با قدرت در میدان حضور دارند.

وی به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: بسیجیان باید مسیر و راه دشمنان همچنین دستاورد‌های انقلاب اسلامی را تبیین و روشنگری کنند و بسیج باید با روحیه مدیریتی و جهادی در محلات حضور داشته باشد و بسیج محلات نشان از مردمی بودن بسیج دارد و موظف است یاری‌رسان مردم باشد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه بیان کرد: اخلاق از ویژگی‌های بسیجیان است و در ناآرامی‌های اخیر دشمنان و آشوبگران شیطنت‌های بسیاری را رقم زدند، اما بسیجیان با اخلاق در میدان حضور داشتند.

ریحانی با اشاره به اینکه امروز دشمنان داخلی خود را در اختیار دشمن قرار داده و بازیچه دست سعودی‌ها شده‌اند، گفت: دشمنان داخلی و خارجی هر چه در توان داشتند انجام دادند تا نظام اسلامی را تجزیه و به زانو درآورند، اما ملت ایران ایستادگی کردند و با شناخت و بصیرت ایستادند و عدم پیروی مردم از دشمنان، آنان را بیش از گذشته عصبانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌توانند پیروزی یک تیم فوتبال را ببینند و شادی ملت را تحمل کنند، اظهار کرد: دشمنان چنان پیش‌بینی می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران سقوط خواهد کرد، اما این بار نیز اشتباه کردند.

انتهای پیام
captcha