بصیرت و آگاهی مردم انقلاب را حفظ کرده است
کد خبر: 4103994
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

بصیرت و آگاهی مردم انقلاب را حفظ کرده است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه بصیرت و آگاهی مردم بود که انقلاب را تاکنون حفظ کرده، گفت: تا زمانی که مردم بصیرت داشته باشند دشمن به هیچ عنوان نمی‌تواند در کشورمان کاری از پیش ببرد.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه آنچه جامعه ما را حفظ می‌کند مسئله تقوا است و امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند تقوا جایگزینی ندارد، اظهار کرد: خداوند پیامبران را برای هدایت انسان فرستاده و آیات کتاب آسمانی بر آن‌ها نازل کرده تا انسان در راه سعادت قرار گیرد.

وی با ابراز تأسف از تغییر سبک زندگی، افزود: امروز کمتر مراقب روح و روان خود هستیم که می‌طلبد در این راستا بیشتر مراقبت کنیم تا در روز قیامت حسرت نخوریم که‌ای کاش از عمر دنیایی خود درست استفاده می‌کردیم و راه انحراف را پیش نمی‌گرفتیم.

آیت‌الله علما در ادامه با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم بود که انقلاب را تاکنون حفظ کرده، گفت: تا زمانی که مردم بصیرت داشته باشند دشمن به هیچ عنوان نمی‌تواند در کشورمان کاری از پیش ببرد و اگر امروز برخی جوانان و نوجوانان اعمال خلاف انسانیت انجام دادند به دلیل نداشتن آگاهی و بصیرت آنان بوده است و مطمئن باشید در روز قیامت حسرت می‌خورند چرا که مسیر انحراف را انتخاب کرده‌اند.

وی به ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی اشاره کرد و افزود: او در برابر عوامل بیگانه و مستکبر مانند انگلیس و پرتغال ایستاد و از منافع ملی ایران با تمام توان دفاع کرد و این افراد الگو‌هایی هستند که جوانان ما باید از آنان یاد بگیرند.

آیت‌الله علما بیان کرد: دشمن امروز با انواع دروغ توسط رسانه‌های غربی می‌خواهد اعتماد جوانان را سلب کند و دانشجویان و دانش‌آموزان ما را هدف قرار داده است، اما دشمن کور خوانده و دیدید که جوانان و نوجوانان ما در ۱۳ آبان چطور به میدان آمدند و در تشییع شهدای مدافع امنیت ملت همین جوانان چطور پای کار حضور یافتند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به ۱۷ آذرماه دهه اول فاطمیه، گفت: حضرت زهرا(س) بهترین و بالاترین الگو برای زنان این کشور اسلامی است و باید از برکات معصومین(ع) در هر گوشه از زندگی بهره بگیریم.

انتهای پیام
captcha