مردم؛ مهم‌ترین پشتوانه و سرمایه انقلاب اسلامی
کد خبر: 4104224
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

مردم؛ مهم‌ترین پشتوانه و سرمایه انقلاب اسلامی

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون از خودگذشتگی شهدا هستیم، گفت: مردم مهم‌ترین پشتوانه و سرمایه انقلاب هستند.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز ۱۲ آذرماه با حضور در منزل شهیدان اردشیر الهیاری و غلامرضا سیاه کمری با اشاره به به اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون از خودگذشتگی شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدا با اهدای خون خود پیام مقاومت و ایستادگی مردم ایران را به گوش جهانیان رساندند تا امروز دشمنان این آب و خاک نتوانند چشم طمع به آن داشته باشند.

وی افزود: امروز زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به اهداف والای آنان که در راه اسلام، انقلاب و وطن جان خود را فدا کردند، وظیفه است.

آیت‌الله علما با بیان اینکه خون شهدا پشتوانه و سرمایه انقلاب است، گفت: امام راحل در مسجد اعظم قم خطاب به رژیم ستم شاهی فرمودند من تا زمانی که هستم، خودم به اسلام خدمت می‌کنم و اگر من را بکشید با خونم به اسلام خدمت می‌کنم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهدا در زمان حیاتشان برای اسلام جانفشانی کردند و پس از شهادتشان درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.

وی بیان کرد: امروز به لطف خدا و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده که دشمنان حتی فکر تجاوز به حریم این کشور را نمی‌کنند و این جز به برکت خون شهدا امکان‌پذیر نبود.

انتهای پیام
captcha