دوره‌های آموزش سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4104485
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

دوره‌های آموزش سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: اتحادیه قرآنی استان با همکاری مؤسسات، دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌کند.

دوره‌های آموزش سبک زندگی قرآنی

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی توسط این اتحادیه در استان با همکاری مؤسسات قرآنی خبر داد و اظهار کرد: موضوعات این دوره ارتباط انسان با خدا، قرآن، اهل‌بیت(ع) و جهان هستی است که با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان پس از حضور در این دوره و اتمام آن همچنین گذراندن آزمون گواهی شرکت در دوره را دریافت می‌کنند.

سلیمی تصریح کرد: فراخوان ثبت‌نام در دوره توسط کارشناس اتحادیه قرآنی استان اعلام می‌شود. این دوره ویژه مربیان، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فضای جامعه، گفت: برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی موجب بر طرف شدن بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای برگزار شدن دوره‌های سبک زندگی قرآنی از تمامی ظرفیت‌های اتحادیه به بهترین نحو ممکن استفاده خواهد شد.

سلیمی بیان کرد: متناسب‌سازی آموزش با نیاز‌های جامعه و بسترسازی در مسیر تحقق تربیت قرآنی از اهداف مهمی است که از برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآن دنبال می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به وضع جامعه امروز و اهداف شومی که دشمنان این آب و خاک به دنبال آن هستند ضرورت تحقق سبک زندگی قرآنی امری است که باید توسط دستگاه‌های قرآنی بیش از پیش دنبال شود.

انتهای پیام
captcha