مسکن و اشتغال؛ دو مقوله مهم مددجویان بهزیستی
کد خبر: 4104740
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

مسکن و اشتغال؛ دو مقوله مهم مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مسئولان و خیرین به دو مقوله مهم مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی توجه ویژه داشته باشند.

مددجویان بهزیستی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فرحناز محمدی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز ۱۴ آذرماه در مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان بهزیستی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی معلولین که در این اداره برگزار شد با اشاره به شعار امسال روز جهانی معلولین، اظهار کرد: شعار امسال، راه حل‌های تحول آفرین برای توسعه فراگیر و نقش نوآوری برای جهانی دسترسی‌پذیر و برابر است.

وی با اشاره به کمک‌های خیرین در ۶ ماه نخست سال به بهزیستی استان، افزود: کمک‌های انجام شده به این اداره ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون به شیوه نقدی و ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

محمدی گفت: طی مراسم گلریزان تأمین کمک هزینه جهیزیه و تأمین کمک هزینه مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول که توسط خیران انجام گرفت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان محقق شده که ۸۰۰ میلیون تومان برای تأمین جهیزیه و ۳۵۰ میلیون تومان برای خرید مسکن هزینه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: امروز طی این مراسم ۵۰ سری جهیزیه با اعتبارات خریداری شده که مبلغ هر سری جهیزیه ۱۶ میلیون تومان است.

وی در پایان یادآور شد: مسئولان و خیرین به دو مقوله مهم مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha