اغتشاشات اخیر تنها با بصیرت مردم شکست خورد
کد خبر: 4110719
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

اغتشاشات اخیر تنها با بصیرت مردم شکست خورد

امام جعمه کرمانشاه گفت: دست دشمن در حوادث اخیر کشور قابل مشاهده است و اغتشاشات اخیر تنها با بصیرت مردم شکست خورد و باید ابعاد انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن برای آحاد مردم بیان شود.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری رزق هرساله خود را از ایام فاطمیه دریافت می‌کنند، اظهار کرد: جایگاه حضرت زهرا(س) نزد خداوند متعال و پیامبر اکرم(ص) بسیار بالا است و خداوند در قرآن می‌فرماید مزدی برای رسالت در میان شما به جز مودت اهل‌بیت(ع) را نمی‌خواهیم.

وی در ادامه با اشاره به ۹ دی، افزود: ۹ دی روز بصیرت ملت ایران است و قرآن همواره توصیه به بصیرت می‌کند.

آیت‌الله علما بیان کرد: مردم کرمانشاه هشتم دی سال ۸۸ به میدان آمدند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و پیمان کردند.

امام جمعه کرمانشاه به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: دشت دشمن در حوادث اخیر کشور قابل مشاهده است و اغتشاشات اخیر تنها با بصیرت مردم شکست خورد و باید ابعاد انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن برای آحاد مردم بیان شود.

وی تصریح کرد: امروز بصیرت و حضور در صحنه موجب حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب شده و باید بدانیم دشمن در پی ایجاد فتنه و ناامنی در کشور است.

آیت‌الله علما با اشاره به سالگرد شهید سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی یک مکتب است که تمام ابعاد شخصیتی این شهید نیاز به تبیین دارد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی صاحب فکر و اندیشه بود و در مکتب اهل‌بیت(ع) پرورش یافته بود و او حقیقتاً یک چهره بین‌المللی بود.

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی در کاخ ریاست جمهوری روسیه نماز خواند جایی که زمانی برای ایران توطئه می‌کردند و او یک نابغه بود.

انتهای پیام
captcha