کتاب‌های مازاد را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنید
کد خبر: 4113310
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

کتاب‌های مازاد را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی از همه می‌خواهیم تا کتاب‌های مازاد خود را به کتابخانه‌های عمومی محل زندگی خود برای استفاده سایرین، اهدا کنند.

معصومه حسنی‌خونسار کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه امروز ۱۹ دی در نشستی با اشاره به تحت پوشش بودن ۹۰ کتابخانه استان زیر پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اظهار کرد: در استان کرمانشاه ۲۲ باب کتابخانه مشارکتی با سایر ادارات داریم.

وی افزود: یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است که بر اساس جمعیت ۲ میلیونی استان به ازای هر نفر یک جلد کتاب هم نداریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم تا کتاب‌های مازاد خود را به کتابخانه‌های عمومی محل زندگی خود اهدا کنند تا همه بتوانند از آن بهره بگیرند.

حسنی‌خونسار تصریح کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان نیز می‌توانند کتاب‌های آموزشی خود را که نیازی به آن ندارند به کتابخانه اهدا کنند.

وی یادآور شد: امروز کتابخانه‌ها به پایگاه‌های اجتماعی و مراکز فرهنگی تبدیل شده‌اند به طوریکه کتاب و سالن مطالعه یکی از ۴۰ خدمات کتابخانه‌های عمومی هستند.

انتهای پیام
captcha