وظیفه امروز ما بیان دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: 4114317
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

وظیفه امروز ما بیان دستاوردهای انقلاب است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تذکر و تأکید ایشان نسبت به جهاد تبیین، گفت: بیان دستاورد‌های انقلاب وظیفه همه ما است، چراکه امام راحل حفظ نظام اسلامی را واجبات اعلام کردند.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرماننشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) مادر تمام ائمه هستند و امام حسن مجتبی(ع) می‌فرمایند وجود ایشان ذکر و اطاعت خداوند بود و توجه آن بانوی عظیم‌الشأن در تمام امور و عبادات رضایت خدا بوده است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مردم و تذکر و تأکید ایشان نسبت به جهاد تبیین، افزود: بیان دستاورد‌های انقلاب وظیفه همه ما است و امام راحل حفظ نظام اسلامی را واجبات اعلام کردند.

آیت‌الله علما به قدرت امروز ایران اشاره کرد و گفت: قدرت امروز کشور به گونه‌ای است که آمریکا و انگلیس و سایرین از انقلاب اسلامی هراس دارند اگرچه منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیستیم، اما مبانی انقلاب اسلامی در جهان نفوذ کرده و هراس دشمنان به همین دلیل است.

امام جمعه کرمانشاه به توهین به ساحت مرجعیت و ولایت در نشریه فرانسوی نیز اشاره کرد و افزود: این نشریه فرانسوی به مرجعیت توهین کرد و در اقدامای مشابه به قرآن توهین کرد که باید با چنین اقداماتی برخورد قاطع و محکم انجام شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و نقش فضای مجازی در ایجاد ناامیدی در کشور، تأکید کرد: باید نسبت به ساماندهی و قانون‌مندی این فضا اقدام کنیم.

آیت‌الله علما در پایان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید نسبت به وقایع امروز آگاه باشند، زیرا دشمنان تبلیغات خود را برای تأثیرگذاری انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha