قرآن کریم؛ بالاترین تبیین در حیات بشری
کد خبر: 4117836
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

قرآن کریم؛ بالاترین تبیین در حیات بشری

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه توهین به قرآن و سپاه پاسداران اوج استیصال غرب است، گفت: قرآن کریم بالاترین تبیین در حیات بشری است.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز ۸ بهمن در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از قرآن کریم به عنوان بالاترین تبیین در حیات بشری یاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید تبیین کنیم و در بدنه جامعه نشاط و امیدواری ایجاد کنیم و هر چقدر استکبار ناامیدی ایجاد می‌کند ما باید در بدنه جامعه امیدواری ایجاد کنیم.

وی توهین به قرآن و سپاه را اوج استیصال غرب دانست و اظهار کرد: اهانت به قرآن محکوم است، زیرا فریاد قرآن تبیین است و هیچ کتابی به اندازه قرآن تبیین ندارد و قرآن کتاب فطرت است و یقیناً در آینده جهان، قرآن پاسخگوی گمشده انسان است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: اسلام سرمایه‌دار است و با این سرمایه مردم را باید حفظ کنیم به مردم نشاط و امیدواری بدهیم.

وی با بیان اینکه امام با تبعید به نجف و فرانسه اسلام و انقلاب اسلامی را تبیین کرد، افزود: باید بدانیم ما دهه فجر را جشن می‌گیریم، اما باید واقف باشیم که این انقلاب اسلامی چگونه شکل گرفت و توانست سنگر‌های معنوی جهان را فتح کند.

آیت‌الله علما بیان کرد: اساس این برنامه‌ها و جشن‌ها باید در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین شود، زیرا نسل آینده باید بدانند این انقلاب بزرگ چگونه به دست آمده است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان اظهار کرد: باید در جلسات ما منتقدین نیز حضور داشته باشند تا بدانند دستاورد‌های انقلاب اسلامی چگونه و با چه سختی‌هایی به دست آمده است.

انتهای پیام
captcha