دستاورد‌های انقلاب تبیین شود
کد خبر: 4118125
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

دستاورد‌های انقلاب تبیین شود

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هویت‎‌زدایی از جوانان است، گفت: دستاورد‌های انقلاب چه داخلی و چه منطقه‌ای، تبیین شود.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه امروز ۹ بهمن در مجتمع بعثت کرمانشاه در اجلاس مجمع بسیجیان با اشاره به اینکه امید‌های دشمن به یأس و ناامیدی تبدیل شده است، اظهار کرد: بر اساس مسئولیت و وظیفه‌ای که بر عهده همه ما است باید ایام دهه فجر را با حجم و کیفیت بیشتر و با شکوه‌تر برگزار کنیم.

وی به اهمیت جهاد تبیین در برنامه‌های پیش‌رو اشاره کرد و افزود: بسیجیان با جایگاه علمی که دارند، جهاد امیدآفرینی و ترسیم آینده روشن را برای مخاطبان خود به کار گیرند و با معرفی قبل از انقلاب به نسل جوان امروزی مسئولیت جهادی خود را ایفا کنند.

سردار ریحانی تصریح کرد: باید دستاورد‌های انقلاب چه داخلی و چه منطقه‌ای، تبیین شود و نسل امروز بداند که سختی‌ها پایدار نیستند و دشمن به دنبال هویت‌زدایی از انقلاب است و کار بسیجی است که نگذارد هویت‌زدایی شود.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هدف دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی هویت‌زدایی از نسل جوان است و برای رسیدن به این هدف برنامه دارد و اهداف دشمن در فتنه‌های اخیر براساس راهبرد‌ها و تاتکیک‌هایی بود که لازم است برای این دست اتفاقات تاکتیک‌هایی پیش‌بینی شود.

وی در پایان با اشاره به توان و قدرت ایران اسلامی برای دشمن قابل نیست و دشمنان با راهبرد اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی به دنبال تغییر نقشه دنیا هستند، گفت: دشمن از توان دفاعی ایران اسلامی، ناراحت است و اغتشاشات را ایجاد کردند که ایران به مذاکره باز گردد و برجام بر اساس خواسته آن‌ها احسا شود که در هدف خود موفق نبودند.

انتهای پیام
captcha