اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مساجد کرمانشاه
کد خبر: 4118348
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مساجد کرمانشاه

در راستای بروزرسانی کتب و ترویج فرهنگ مطالعه بین نسل جوان مسجدی طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مساجد کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح خارج کردن کتب فرسوده و بلا استفاده از کتابخانه‌های مساجد و جایگزین کردن کتاب‌های جدید و مورد نیاز مخاطبین است.

وی افزود: طی اجرای این طرح به منظور مناسب‌سازی کتب موجود در کتابخانه‌های مساجد با نیاز‌های مناطق، ۷۲ هزار جلد کتاب به این کتابخانه‌ها در سراسر کشور اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه به اهدای کتاب به کتابخانه‌های مساجد همزمان با ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: کتابخانه‌های مساجد استان کرمانشاه در این مرحله کتاب دریافت می‌کنند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور افزود: کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های مساجد بیشتر با موضوعات دفاع مقدس، کتب دینی و کتاب‌های ویژه رده سنی کودک و نوجوان هستند.

وی بیان کرد: تجهیز کتابخانه‌ها به آثار جدید و مورد نیاز مخاطبان بهترین راه حل برای جذب نوجوانان و جوانان به حضور در مساجد و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: تمام فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای اجرا در کانون‌های فرهنگی و کتابخانه‌های مساجد از طریق زیست بوم بچه‌های مساجد قابل دریافت است.

انتهای پیام
captcha