آغاز ثبت‌نام اصحاب رسانه در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه
کد خبر: 4118951
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

آغاز ثبت‌نام اصحاب رسانه در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

ثبت‌نام اصحاب رسانه در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه آغاز و رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری استان می‌توانند حداکثر نام دو خبرنگار و عکاس را برای حضور در این جشنواره اعلام کنند.

جشنواره فیلم فجر

محمدجواد کنجوری، دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اینکه چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فجر از ۱۷ لغایت ۲۳ بهمن با شعار «امید، اخلاق، آگاهی‌بخشی» در سینما‌های آزادی، فرهنگ و بیستون کرمانشاه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با مشارکت برخی از دستگاه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۶ فیلم در قالب این جشنواره به نمایش در می‌آید، افزود: علاقه‌مندان برای دیدن این فیلم‌ها با تهیه بلیت در بستر اینترنتی به سایت گیشه ۷ مراجعه کنند. امکان تهیه بلیت و فروش حضوری وجود ندارد.

کنجوری به ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در دهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه اظاره کرد و گفت: ثبت‌نام از امروز آغاز سده و تا پایان ۱۴ بهمن ادامه دارد.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه تصریح کرد: رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری استان کرمانشاه می‌توانند حداکثر با حضور دو خبرنگار و عکاس در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: فرم ثبت‌نام اینترنتی جشنواره آماده شده و عکاسان و خبرنگاران با مراجعه به سامانه به آدرس اینترنتی yun.ir/fajr۴۱ ثبت‌نام و مدارک خود را بارگذاری کنند.

کنجوری در پایان گفت: برای خبرنگاران و عکاسانی که در سامانه ثبت‌نام کنند کارت ویژه صادر خواهد شد که می‌توانند با ارائه آن در سالن ویژه‌ای که محل نمایش فیلم‌های جشنواره است همراه با تماشای فیلم به کار رسانه‌ای بپردازند.

انتهای پیام
captcha