آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه
کد خبر: 4119840
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه از آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه از ۱۷ بهمن آغاز و ۲۴ همین ادامه دارد.

آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

محمدجواد کنجوری، دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در این دوره ۱۶ فیلم سودای سیمرغ طی مدت هشت روز در سینما‌های آزادی، فرهنگ و بیستون اکران می‌شود.

وی افزود: ساعت اکران فیلم‌ها در سانس‌های متفاوتی خواهد بود و جدول برنامه‎ها طوری طراحی شده که همزمانی اکران نداشته باشیم.

کنجوری تصریح کرد: بلیت فروشی جشنواره به شیوه حضوری در گیشه‌ها فروخته نمی‌شود و فروشی اینترنتی خواهد بود. فروش بلیت جشنواره از ساعت ۲۲ امروز ۱۶ بهمن آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به آدرس اینترنتی www.gisheh۷.ir و یا دیگر سامانه‌های فروش مراجعه کنند.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه بیان کرد: امکان خریر بلیت ویژه روز‌های ابتدایی جشنواره فراهم شده و در روز‌های آتی امکان خرید برای تمام برنامه‌ها اضافه شده است.

کنجوری در پایان درخصوص افتتاحیه این جشنواره، گفت: مراسم افتتاحیه در سینما آزادی برگزار می‌شود و در صورت قطعی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha