مسابقه کتابخوانی نور در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4119855
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

مسابقه کتابخوانی نور در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی نور در کرمانشا برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی نور

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی نور به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه دانشجویان استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با موضوع تفسیر سوره مبارکه نور از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه یاد شده از مجموعه برنامه‌های چهار فصل قرآنی است، افزود: منبع مسابقه کتاب تفسیر سوره نور تألیف حجت‌الاسلام محسن قرائتی است و علاقه‌مندان برای دانلود کتاب می‌توانند به نشانی الکترونیکی isqa.ir مراجعه و در مسابقه شرکت کنند.

خدادادی تصریح کرد: طرح چهار فصل قرآنی بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود که در آن آموزش‌های مختلفی ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده تا با آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن کریم، مهارت‌های فردی نیز در کنار مفاهیم آموزش ببینند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در پایان اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند برای حضور در این رویداد فرهنگی – قرآنی برای اطلاع از برنامه‌های چهار فصل قرآنی به پایگاه اینترنتی www.isqa.ir مراجعه کنند و از زمان برگزاری برنامه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام
captcha