تبیین مختص به شخص یا گروه خاصی نیست
کد خبر: 4120182
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

تبیین مختص به شخص یا گروه خاصی نیست

امام جعمه کرمانشاه با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید از خانه و خانواده شروع شود، گفت: تبیین مختص به شخص یا گروه خاصی نیست و وظیفه همه ما است که برای نسل امروز روشن کنیم که کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم.

ایت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در همایش نقش آفرینی بانوان زینبی در تمدن‌سازی اسلامی در حسینیه شهدا با تسلیت سالروز رحلت زینب کبری(س)، اظهار کرد: تبیین حضرت زینب(س) اگر نبود امروز اثری از کربلا نبود و این تبیین بود که سبب شده همه ساله در اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان خود را به کربلا برسانند و این همان تبیین مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه تبیین مختص به شخص یا گروه خاصی نیست، افزود: وظیفه همه ما است که برای نسل آینده روشن کنیم که امروز ما کجاییم و دیروز کجا بودیم.

آیت‌الله علما تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا حرف ما در دنیا خریدار دارد، ولی قبل از انقلاب برده بی جون و چرای غرب بودیم.

امام جمعه کرمانشاه به معضلات فضای مجازی نیز اشاره و بیان کرد: امروز جنگ در بستر فضای مجازی است و یکی از مهمترین وظایف ما این است که نسل جوان را از گمراهی و تباهی نجات دهیم.

وی در پایان با تأکید بر تبیین حقایق، گفت: تبیین را باید از خانه و خانواده شروع کنیم و این وظیفه زنان و مادران است، زیرا جوانان ما از گذشته اطلاع درستی ندارند.

انتهای پیام
captcha