برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمانشاه
کد خبر: 4120418
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن جشنواره فجر انقلاب در کانون‌های مساجد شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر

حجت‌لاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن جشنواره فجر انقلاب در کانون‌های مساجد شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های این ایام با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری شاخص استان کرمانشاه برگزار می‌شود و محور اصلی آن معرفی دستاورد‌های انقلاب و برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، نورافشانی در شب ۲۱ بهمن و برگزاری تریبون آزاد در مساجد با حضور مردم و مسئولان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در مساجد کرمانشاه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت بیان دستاورد‌های انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان، افزود: امروز در قالب جهاد تبیین باید علاوه بر بیان دستاوردها، چالش‌های پیش‌رو و ظرفیت‌های کشور برای عبور از مشکلات نیز تبیین شود و در این مسیر بچه‌های مسجد باید فعالانه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: مسابقه فجر مهر از دیگر برنامه‌هایی است که توسط کانون‌های مساجد کرمانشاه برای اجرا بین راهپیمایان در روز ۲۲ بهمن برگزار می‌شود و شیوه اجرای آن در بستر فضای مجازی خواهد بود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان بیان کرد: در روز راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نمایشگاه‌ برنامه‌های فرهنگی و ایستگاه مسابقات ویژه کودکان توسط کانون‌های مساجد برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha