توسعه فرهنگ قرآنی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کمک می‌کند
کد خبر: 4120493
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

توسعه فرهنگ قرآنی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کمک می‌کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با با اشاره به هتاکی سران کشور‌های غربی به ساحت قرآن کریم، اظهار کرد: این امر نشان از ضعف و ناکارآمدی سیاست‌های دشمنان دارد و نشان می‌دهد توسعه فرهنگ قرآنی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در اجتماع جامعه قرآنی استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر با اشاره به هتاکی سران کشور‌های غربی به ساحت قرآن کریم، اظهار کرد: این امر نشان از ضعف و ناکارآمدی سیاست‌های دشمنان دارد و نشان می‌دهد توسعه فرهنگ قرآنی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کمک می‌کند.

وی افزود: دنیای غرب از مراجعه جوامع خود به قرآن و افزایش آگاهی آنان هراس دارد. قرآن کریم درس ایستادگی در برابر ظلم به انسان می‌آموزد.

حجت‌الاسلام صالحی به کسب رتبه‌های برتر مسابقات سراسری قرآن توسط قرآنیان استان اشاره کرد و گفت: جامعه قرآنی کرمانشاه رویش‌های خوبی دارد و امسال شاهد درخشش قرآنیان استان در مسابقات سراسری قرآن با کسب رتبه‌های برتر بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: باید برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه تلاش کنیم و امروز بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی تکیه بر مفاهیم قرآنی است.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر امسال با شکوه‌‎تر از سال‌های گذشته در حال برگزار شدن است و برنامه‌های دشمنان برای نا آرامی در کشور شکست خورده و عفو رهبری نشان از آن دارد که جوانان و فرزندان این سرزمین سرمایه‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha