نخستین درس قرآن به مسلمانان استکبارستیزی است
کد خبر: 4120498
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

نخستین درس قرآن به مسلمانان استکبارستیزی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تقویت ارتباط جوانان و نوجوانان با قرآن را در گسترش فرهنگ قرآنی مهم دانست و گفت: ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی نخستین درس قرآن به مسلمانان است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در مراسمی که به مناسبت دهه فجر و محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بی‌حرمتی به ساحت قرآن بی پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی نخستین درس قرآن به مسلمانان است و قرآن کریم در آیاتی به مسلمانان تذکر می‌دهد با دوستان با محبت رفتار کنید، اما با دشمنان اسلام مقابله کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز برای سایر کشور‌ها به الگو تبدیل شده است، گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر ایمان و مبانی و ارزش‌های اسلامی توانست به پیروزی برسد.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: سربازان انقلاب اسلامی با صلابت در مسیر آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و این راه را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه می‌دهند.

وی به لزوم پرداختن به جهاد تبیین نیز اشاره و بیان کرد: جهاد تبیین یعنی بیان حقایق و بر ملا کردن دروغ‌های دشمنان و امروز راه قرآن نجات دهنده است و مبانی قرآن در قلب اروپا و آمریکا نفوذ پیدا کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان تقویت ارتباط جوانان و نوجوانان با قرآن را در گسترش فرهنگ قرآنی مهم دانست و گفت: این موضوعی است که نقشه‌های دشمنان را برای تهاجم فرهنگی خنثی می‌کند و برپایی هرچه بیشتر محافل قرآنی جواب محکمی به هتاکی دشمنان است.

انتهای پیام
captcha