اعلام فراخوان اولین دوره مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» در کرمانشاه
کد خبر: 4120597
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

اعلام فراخوان اولین دوره مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» در کرمانشاه

فراخوان اولین دوره مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» که به همت معاونت فرهنگی و هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود در کرمانشاه اعلام شد.

مسابقه «وصیت رفیق شهیدم»

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان اولین دوره مسابقه «وصیت رفیق شهیدم» که به همت معاونت فرهنگی و هنری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود در کرمانشاه اعلام شد.

این مسابقه همزمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیرو مطالبات مقام معظم رهبری در مورد خوانش و دقت در وصایای شهدا و به منظور آشنایی و ارتباط معنوی نوجوانان دهه هشتادی (دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم) با فرهنگ والای جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت همچنین شخصیت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

تمام دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع اول و دوم متوسطه می‌توانند با تحقیق و انتخاب خود، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه یکی از شهدا (ترجیحاً شهدای غیر شاخص) را مورد بررسی قرار داده و با تولید اثر در قالب‌های پادکست، متن ادبی و ضبط ویدئو تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا به شماره ۰۹۳۵۶۲۶۶۴۷۲ ارسال و یا با آدرس https://festivals.iranrhdm.ir بارگذاری کنند.

برگزیدگان اول تا دهم این مسابقه سوم خردادماه ۱۴۰۲ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام و به نفرات برتر هر بخش جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha