برگزاری طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کرمانشاه
کد خبر: 4121661
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

برگزاری طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری به منظور تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همزمان محلات کشور، طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای فرمان مقام معظم رهبری به منظور تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همزمان محلات کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری طرح برقراری توسعه و تحول اجتماعی در ابعاد مختلف در محلات کم برخوردار است به گونه‌ای که هیچ فرد نیازمندی در محلات کم برخوردار بلاتکلیف نباشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: توسعه ساختاری و عمرانی محلات کم برخوردار از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: اجرای این طرح با برگزاری جلسات متعدد با معتمدین و افراد سرشناس محلات به همراه شناسایی ظرفیت‌های ادارات و ارگان‌های مختلف در محلات همچنین برگزاری جلسات با نمایندگان ادارات در محله همراه است.

وی اظهار کرد: نیاز‌های محله‌های محروم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مشکلات مربوط به معیشت، مسکن، اشتغال، آموزش و بهداشت و سلامت شناسایی و برای رفع آن برنامه‌ریزی مدون تا رفع آن انجام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در پایان افزود: ظرفیت‌ها و امکانات ادارات برای اجرای مطلوب طرح بررسی و تلاش می‌شود تا از این ظرفیت‌ها در مسیر اجرای هر چه بهتر طرح بهره گرفته شود.

انتهای پیام
captcha