قرارگاه قرآنی ماه رمضان در کرمانشاه تشکیل می‌شود
کد خبر: 4124378
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

قرارگاه قرآنی ماه رمضان در کرمانشاه تشکیل می‌شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید نسبت به وظایف خود در مسیر گسترش فرهنگ قرآنی در استان تلاش کنند، گفت: قرارگاه قرآنی ماه مبارک رمضان با محوریت دستگاه‌های فرهنگی کرمانشاه تشکیل می‌شود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های قرآنی ماه رمضان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی باید نسبت به انجام وظایف خود در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در استان تلاش کنند، اظهار کرد: برای ترویج و گسترش امور قرآنی در جامعه باید پیوست رسانه‌ای قوی در ابعاد مختلف با نگاه تبیینی شکل بگیرد و این موضوع برای خانواده تبیین شود که زندگی زیبا و خانواده خوب در گرو به دستورات و برنامه‌های قرآنی است.

وی با بیان اینکه قرآن امید و بالندگی را در جامعه ترویج می‌دهد، افزود: مدیران فرهنگی در امور مربوط به جامعه قرآنی در استان پیشگام و پیشقدم باشند و با یک کار جهادی و هم‌افزایی برای شکل‌گیری فضای مناسب و ایده‌آل قرآنی در ماه رمضان بکوشند.

صحرایی با اشاره به اینکه قرارگاه قرآنی باید با محوریت دستگاه‌های فرهنگی تشکیل شود، گفت: ضروری است تا نسبت به اجرای برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان با انجام کار فراگیر و ایده‌آل اقدامات لازم انجام شود.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: قرارگاه قرآنی ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه فعالیت‌های قرآنی استان را پوشش دهد و برای این کار از تمام ظرفیت‌های بسیج استفاده شود.

وی در پایان به جلسه هماهنگی کلی برای اجرا و پخش تلویزیونی برنامه‌های مردمی جمع و جزخوانی قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: نسبت به برپایی مجالس قرائت قرآن در استان کرمانشاه و مسابقات قرآنی دستگاه‌های مربوط بیش از گذشته کوشا باشند.

انتهای پیام
captcha