برنامه‌های سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در کرمانشاه تشریح شد
کد خبر: 4124817
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

برنامه‌های سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در کرمانشاه تشریح شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با تشریح برنامه‌های سالروز تأسیس کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: برنامه‌های اجرایی امسال با رویکرد هویت بخشی به کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تشریح برخی از برنامه‌های ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون‌های مساجد در استان، اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی امسال با رویکرد هویت بخشی به کانون‌های مساجد اجرا و این امر در برش ملی و استانی انجام خواهد شد.

وی افزود: تلاش می‌شود تا هویت بخشی به کانون‌های مساجد با برگزاری برنامه‌های متنوع انجام شود و به عموم مردم نیز معرفی گردد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: امسال و در قالب برنامه‌های این ایام عملکرد کانون‌های مساجد به عموم مردم معرفی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه افزود: دیدار با منتخبین کانون‌های مساجد با مسئولین استانی از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این ستاد به مناسبت سالروز تشکیل کانون‌های مساجد تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: از ۲۰ تا پایان اسفندماه دهه تکریم و غبارروبی مساجد نامگذاری شده که فرصتی برای معرفی و هویت‌بخشی کانون‌های مساجد استان خواهد بود همچنین در روز ۲۲ اسفند که مزین به نام شهداست مزار شهدای کرمانشاه با حضور اعضای کانون‌ها غبارروبی می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان اظهار کرد: در مسیر معرفی کانون‌ها از ظرفیت رسانه به منظور هویت بخشی به کانون‌های مساجد استفاده می‌کنیم که بخشی از برنامه پیش‌بینی شده برای ۱۸ اسفندماه است.

انتهای پیام
captcha