نشست بصیرت‌افزایی و روشنگری در کانون‌های مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4125363
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

نشست بصیرت‌افزایی و روشنگری در کانون‌های مساجد کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری با محور کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری در کانون‌های مساجد کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: سلسله نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی در قالب جهاد تبیین پیرامون مباحث روز سیاسی و مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت عید نیمه شعبان در کانون‌های مساجد، افزود: به مناسبت این ایام، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت در کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور به توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند که توسط کانون‌های مساجد شناسایی شده‌اند به مناسبت این ایام اشاره کرد و گفت: آذین‌بندی مساجد، نورافشانی، قرائت دعای ماه شعبان، برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان و قرائت دعای فرج از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: برپایی نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدویت، اجرای مسابقه فرهنگی و ورزشی، برگزاری جلسات پاسخ به شبهات مهدوی ویژه جوانان و نوجوانان و برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان از برنامه‌های کانون‌های مساجد کرمانشاه طی این ایام است.

وی در پایان افزود: برگزاری جشن نیمه شعبان به شیوه محله محور، دایر شدن ایستگاه صلواتی و خدمت‌رسانی، اجرای گروه سرود، برگزاری بیعت با امام زمان(عج) با خواندن دعای عهد پس از نماز در مساجد و تفسیر مناجات شعبانیه از دیگر برنامه‌های تدوین شده کانون‌های مساجد برای بزرگداشت عید بزرگ نیمه شعبان در کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha