استمرار طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در کرمانشاه
کد خبر: 4126140
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

استمرار طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه از استمرار طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح با هدف تجلیل از خانواده شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی در کرمانشاه همزمان با نیمه شعبان برگزار می‌شود.

سه‌شنبه‌های تکریم

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از استمرار طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» همزمان با نیمه شعبان در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف تجلیل از خانواده شهدا، جوانان انقلابی و فعالان مسجدی همزمان با نیمه شعبان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی یکی از عواملی که مانع از هجمه‌های فرهنگی دشمنان به جامعه می‌شود را نهادینه سازی ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس دانست، افزود: اجرای این طرح با محوریت خانواده شهدا اجرا می‌شود و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، نوجوانان و جوانان، نخبگان، خادمان مسجد و مسئولین تأثیرگذار و مسجد محور از گروه‌های هدف این طرح هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: این طرح موجب ترویج فرهنگ ایثار در جامعه خواهد شد و کانون‌های مساجد با هدف احیای کارکرد فرهنگی و اجتماعی مساجد در محلات و توجه به فعالان حوزه فرهنگی و دینی به ویژه خانواده معظم شهدا طرح را اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان با بیان اینکه در پیشگاه خانواده شهدا باید پاسخگو باشیم چرا که در مسیر معرفی و پرداختن به شهدا کم کار کرده‌ایم، بیان کرد: تعهد و مسئولیت در قبال زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است و مهمترین وظیفه مسئولان حفظ دستاورد‌ها و آثار و خاطرات شهدا برای انتقال به نسل آینده است.

انتهای پیام
captcha