اعلام برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد کرمانشاه در ماه رمضان
کد خبر: 4129806
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

اعلام برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد کرمانشاه در ماه رمضان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه با تشریح ویژه‌برنامه‌های این ستاد در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در کانون‌های مساجد استان به همت بچه‌های مسجد در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان به تشریح ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد استان طی ماه رمضان پرداخت و اظهار کرد: در طول ماه رمضان برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در کانون‌های مساجد استان کرمانشاه به همت بچه‌های مسجد در حال برگزاری است.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های رمضان در کرمانشاه با محوریت مساجد و برگزاری محافل قرآن در تمام شهرستان‌های استان با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اشاره به برنامه‌های روزانه این ستاد طی ماه مبارک رمضان گفت: سرکشی روزانه به مساجد به‌ویژه مساجد شهرستان‌ها از برنامه‌های کانون‌های مساجد کرمانشاه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: مراسم افطار با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همه روزه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌های قرآنی طرح تلاوت نور، طرح تفسیر کوتاه، قرائت زیارت امین‌الله از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در طول ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور یادآور شد: مراسم جزءخوانی قرآن از دیگر برنامه‌های شاخص کانون‌های فرهنگی مساجد استان است که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود. همچنین با مشارکت کانون‌های مساجد شاخص استان کرمانشاه ویژه‌برنامه‌های ورزشی در قالب جام رمضان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد پایگاهی برای فعالیت جوانان است، گفت: طی ماه مبارک رمضان کانون‌های مناطق شهری و روستایی استان کرمانشاه ویژه‌برنامه‌های این ماه را برگزار می‌کنند و فعال هستند.

انتهای پیام
captcha