برگزاری محفل انس با قرآن و نکوداشت حضرت خدیجه(س) در کرمانشاه
کد خبر: 4130725
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

برگزاری محفل انس با قرآن و نکوداشت حضرت خدیجه(س) در کرمانشاه

محفل انس با قرآن و مراسم نکوداشت بزرگ بانوی جهان اسلام ام المؤمنین حضرت خدیجه(س) در کرمانشاه به همت اتحادیه قرآنی استان برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن و نکوداشت حضرت خدیجه(س)

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری محفل انس با قرآن و نکوداشت حضرت خدیجه(س) در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این برنامه توسط اتحادیه قرآنی استان با همکاری شهرداری کرمانشاه در محل فرهنگسرای قرآن و عترت حاج قاسم سلیمانی (چهارراه جوانشیر) روز شنبه ۱۲ فروردین از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم مذکور با حضور مردم ولایتمدار کرمانشاه با حضور قاریان و مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) و سخنرانی همراه خواهد بود.

سلیمی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی ماه مبارک رمضان که همه روز در فرهنگسرای قرآن و عترت حاج قاسم سلیمانی در حال برگزار شدن است، گفت: محفل قرآنی امروز ۱۱ فروردین با حضور قاریان ممتاز از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: محافل قرآنی این اتحادیه از سری برنامه‌های قرارگاه قرآنی رمضان همه روزه در محل فرهنگسرای قرآن و عترت حاج قاسم سلیمانی با حضور قاریان برجسته و پیشکسوتان قرآنی کرمانشاه تا پایان ماه رمضان برپا است.

انتهای پیام
captcha