برپایی ۶ محفل قرآنی همزمان با شب‌های قدر در کرمانشاه
کد خبر: 4133003
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

برپایی ۶ محفل قرآنی همزمان با شب‌های قدر در کرمانشاه

۶ محفل قرآنی در سطح کانون‌های مساجد شهری و روستایی کرمانشاه همزمان با شب‌های قدر با حضور ۱۰ نفر از قاریان استان برپا می‌شود.

برپایی محافل قرآنی شب‌های قدر

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برپایی ۶ محفل قرآنی در کانون‌های مساجد شهری و روستایی کرمانشاه همزمان با شب‌های قدر خبر داد و اظهار کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی توسط پایگاه‌های قرآنی مساجد در حال برگزار شدن است.

وی افزود: برپایی محافل جزءخوانی روزانه و مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در مساجد از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در کانون‌ها برقرار است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اشاره به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، گفت: ۱۰ نفر از قاریان استان به کانون‌های مساجد مجری برنامه‌های شب‌های قدر اعزام شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزءخوانی قرآن همه روزه درحال برگزار شدن است.

وی در پایان یادآور شد: برنامه‌های افطار ساده و سفره کریمانه طی این ایام توسط کانون‌های مساجد در مناطق محروم شهر کرمانشاه برپا شده که از برنامه‌های اجرایی کانون‌های مساجد در رمضان بوده است.

انتهای پیام
captcha